Sunday, November 30, 2008

PESTA SUKAN KEMENTERIAN KEWANGAN (PSKK) - KEPUTUSAN KESELURUHAN

KWSP JOHAN KESELURUHAN

Pasukan Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) muncul Juara Keseluruhan Pasukan pada Pesta Sukan Kementerian Kewangan 2008 ini. Semangat berpasukan yang ditunjukkan oleh para pemain KWSP nyata membuahkan hasil. Pasukan A Lelaki mereka muncul pasukan terbaik lelaki manakala Pasukan B mereka duduk di tempat ketiga. Pasukan B Wanita mereka pula mengakhiri pertandingan di tempat keempat dan pasukan A Wanita di tempat ketujuh.

Pasukan Kastam Diraja Malaysia dan Bank Simpanan Nasional masing-masing muncul naib johan dan ketiga keseluruhan pasukan.


KDRM (kanan) dan BSN (kiri)

Hi Series Lelaki dimenangi oleh Rosli Malik dari Pasukan KWSP dan hi series wanita milik Nor Atteya. Atteya juga memenangi Hi-Game Wanita. Rozaimie dari LHDN yang telah menjatuhkan 278 pin pada permainan kedua dalam blok ketujuh. Skor 278 itu adalah hasil rantaian 9 strike, diikuti oleh spare 9 dan diakhiri dengan 9 jatuhan pin pada balingan yang terahkir.

Tahniah diucapkan kepada semua pemenang dan ribuan terima kasih kepada jawatankuasa kerja pertandingan Ain, Syah, Shaz, Amir, Shikin, Hidayah, Iz dan Haziq. Tidak lupa juga kepada staf Ampang Superbowl @ Kajang.

Jawatankuasa Pertandingan

Staf Ampang Superbowl @ Kajang


Keputusan keseluruhan boleh dimuaturun di bawah :-

Keseluruhan
Lelaki
Wanita

No comments:

Post a Comment