Wednesday, November 26, 2008

PESTA SUKAN KEMENTERIAN KEWANGAN (PSKK) - HARI KEDUA PERTANDINGAN


Pasukan Kastam Diraja Malaysia

Kehangatan pemain KDRM terserlah apabila pasukan mereka berjaya mengekalkan kedudukan mereka semalam. Berpakaian t-shirt biru langit nyata telah memberikan mereka keyakinan untuk terus unggul dalam blok ketiga dan keempat. Pasukan KWSP dan BSN kekal di tempat kedua dan ketiga.

Pasukan B Lelaki KWSP yang telah mengekalkan barisan pemain yang sama pada hari ini masih mendahului pasukan-pasukan yang lain. Rakan seperjuangan mereka di Pasukan A juga kekal di kedudukan mereka iaitu pada tempat ketiga. Pasukan A Lelaki KDRM yang dibarisi Naising Bega, Nik Mohd Ramzu dan Wan Yusof juga tidak berganjak dari posisi kedua.

Dalam kategori Wanita, keadaan yang sama tidak berlaku apabila Pasukan A BSN jatuh ke tempat kedua selepas blok keempat telah dimainkan. Kini di tempat pertama adalah Pasukan A KDRM yang dianggotai oleh Juana, Norhayati dan Roszaleena. Jumlah mereka bertiga pada blok keempat sebanyak 1500 telah membantu mereka memotong Pasukan BSN A. Jumlah itu juga merupakan jumlah yang tertinggi setakat ini bagi satu blok dalam kategori wanita.

Keputusan selepas blok keempat boleh dimuaturun di bawah :-

Keseluruhan
Lelaki
Wanita

1 comment:

  1. Anonymous10:28 PM

    Tahniah Kelab Tenpin Bowling UKM.

    Bestlah u org, siap buat blog lagi...

    Kastam Boleh!
    UKM pun Boleh!
    TQ

    ReplyDelete