Tuesday, November 25, 2008

PESTA SUKAN KEMENTERIAN KEWANGAN (PSKK) - HARI PERTAMA PERTANDINGAN

Hari pertama pertandingan tenpin bowling Pesta Sukan Kementerian Kewangan telah berjalan dengan lancar mengikut jadual yang ditetapkan.

Pasukan Lelaki dan Wanita KWSP
Segak bergaya memakai tracksuit merah



Kategori Lelaki menyaksikan keunggulan Pasukan B Kumpulan Wang Simpanan Nasional (KWSP) yang dibarisi Noor Azizi Zainudin, Amirul Zaini, dan Rosli Malik manakala kategori wanita sedang didahului oleh Pasukan A Bank Simpanan Nasional (BSN) yang dianggotai oleh bekas pemain Nasional, Nor Atteya, Azzea Azzetta dan Mashitah.


Walaubagaimanapun, kedua-dua kontingen KWSP dan BSN tidak berada di tempat teratas secara keseluruhan. KDRM atau lebih dikenali sebagai Kastam Diraja Malaysia yang telah mengumpul 11903 jatuhan pin daripada keempat-empat pasukan berada di kedudukan tersebut. Ahli pasukan mereka terdiri daripada Hj.MOHD YUSOFF BIN ALI, WAN YUSOF B. WAN YUNUS, NAISING BIN BEGA, NIK.MOHD RAMZU NASRI BIN NIK IBRAHIM, MD.SAHIAR B. MUSA, ZAINUDDIN B. ABD.TALIB, HADINOR AMIR B. ABDULLAH, ABD.KARIM B. AHMAD, DATIN SHAMSIAH BT. ABD.HAMID, ROSZALEENA BT. ABD.RAHMAN, JUANA BT. HASSAN, NOR HAZURA BT. CHE MUSTAPA, HAMIDAH BT. ABD. LATIFF, SALAMIAH BT. MD.HUSSAIN, NORHAYATI HJ.YUNUS dan MEINI AK GUNGGANG.


Penyokong Pasukan KDRM sentiasa di belakang pemain mereka

Blok ketiga dan keempat akan dijalankan esok. Pasukan-pasukan lain masih mempunyai peluang untuk mengejar gelaran JOHAN PASUKAN kerana terdapat 6 blok lagi.

Keputusan selepas Blok 1 dan 2 boleh dimuaturun di bawah :-

Keseluruhan Pasukan
Lelaki
Wanita

No comments:

Post a Comment