Thursday, October 23, 2008

HARI TERAKHIR SESI KELAYAKAN PERTANDINGAN TERTUTUP UKM

Hari ini (23 oktober 2008) merupakan hari terakhir para peserta dari UKM berentap untuk melayakkan diri ke acara Master Pertandingan Tertutup UKM. Hanya seorang peserta membuat percubaan terakhir untuk melayakkan diri ke acara Master iaitu Muaz Ghazali.

Nama peserta-peserta yang layak ke acara master dipaparkan di sebelah di mana 16 peserta terbaik layak ke acara Master tersebut. Tiada peserta layak melalui percubaan terbanyak MQ kerana kesemua peserta yang mencuba nasib memperbaiki markah MQ telah berjaya mempertingkat mutu permainan mereka seterusnya melayakkan mereka ke acara Master. Tahniah kepada kesemua pemain yang layak. Bagi yang tidak berjaya, terima kasih juga diucapkan. Semoga usaha berterusan anda akan membawa kejayaan di masa akan datang.

Bagi peserta-peserta yang telah berjaya melayakkan diri ke acara Master, anda diingatkan supaya berada di ASB selewat-lewatnya jam 9.30 bagi sesi pendaftaran dan cabutan lorong. Bagi para peserta di tempat ke 17,18 dan seterusnya, anda turut dijemput untuk hadir menyaksikan acara Master. Terima kasih.

Majulah sukan untuk UKM.. (^-^)!!

No comments:

Post a Comment