Wednesday, July 30, 2008

AGM KE-4 MENDAPAT SAMBUTAN


Para peserta mesyuarat
Walaupun terpaksa dilangsungkan di satu venue yang agak berjauhan daripada kolej-kolej yang lain, Mesyuarat Agung ke-4 Kelab Tenpin Bowling UKM berjaya mendapat sambutan daripada lebih 40 peserta yang datang daripada sejauh Kolej Pendeta Zaa'ba. Sambutan yang baik ini juga adalah hasil pengorbanan AJK Kelab yang telah berulang-alik untuk mengambil dan menghantar para pelajar.


Dari kiri: Raja Zaharul, Nurul Ain, Cik Alia

Mesyuarat dimulakan dengan kata alu-aluan dan pengenalan kelab daripada Cik Nurul Ain, Presiden Sesi 2008/2009 dan diikuti dengan ucapan daripada tetamu jemputan Cik Alia yang merupakan Pegawai dariapada bahagian Kelab dan Penyediaan Atlit Pusat Sukan UKM.

Pada malam tersebut, Saudara Raja Zaharul Ashriq ditugaskan sebagai Pengacara Majlis dan beliau telah berjaya menambat hati peserta dengan celoteh bersahaja beliau.

Aktiviti-aktiviti yang dirancang dimaklumkan kepada peserta seperti latihan mingguan, Pertandingan Bulanan, Klinik Asas dan sebagainya.

Latihan mingguan ditetapkan pada setiap hari Isnin, Selasa dan Jumaat. Pada hari Isnin dan Selasa, latihan akan dijalankan di Ampang Superbowl, Metro Point Kajang daripada pukul 5-8pm. Manakala latihan pada hari Jumaat akan diadakan di Megalanes KL, Endah Parade, Sri Petaling pada waktu yang sama. Khidmat jurulatih akan disediakan pada hari dan waktu tersebut kepada yang berminat untuk mempelajari teknik yang betul.

Satu Pertandingan Alu-Aluan akan dijalankan pada Ogos 5, 2008 di Ampang Superbowl @ Kajang sebagai aktiviti pengenalan kepada ahli-ahli baru.

Sebelum menutup majlis, perlantikan AJK Pelapis Kelab dijalankan dan berikut adalah senarai pemegang jawatan :-

Naib Setiausaha : Norraihanah bt. Mohamed Aslam (A117305)
Naib Bendahari : Zara Eleena bt. Omar Peter (A123987)
AJK Tugas-tugas Khas : Muhammad Haziq b. Abd Karim (A119231)
AJK Pengangkutan : Mohd Zahin Syafiq b. Abd Aziz (A125147)
AJK Publisiti : John Liew Vui Li (A125094)


Barisan AJK Induk dan Pelapis Kelab

Mesyuarat telah bersurai pada 10.00pm dan peserta telah menikmati jamuan ringan sebelum pulang ke kolej masing-masing.

No comments:

Post a Comment