Wednesday, December 05, 2007

SUKAN PERSATUAN BADAN BERKANUN MALAYSIA 2007 - KEPUTUSAN HARI 2

Pada hari kedua ini, hanya 2 acara dipertandingkan iaitu Bergu Lelaki dan juga Bergu Wanita.

Bergu Lelaki dibahagikan kepada 2 saringan dan pada saringan 1, pasangan Amirulzaini dan Rosli Malik daripada KWSP telah mendahului pasukan yang lain dengan jatuhan pin sebanyak 2334.


KWSP - Pingat Emas Bergu Lelaki

Pada saringan 2, pemenang pingat emas perseorangan lelaki, Mohd Zukfauzi dan pasangannya Che Mohamad, telah berusaha dengan gigih untuk cuba memotong pasangan KWSP. Di frame terakhir, Che Mohamad mesti melakukan 2 Strike untuk menang tetapi harapan mereka berkecai apabila dia hanya mampu menjatuhkan 8 pin. Walaubagaimanapun, mereka telah memenangi pingat perak.


UniMAP - Pingat Perak Bergu Lelaki

Bergu Wanita pula menyaksikan saingan di antara DBKL dan juga MSN. DBKL yang diwakili oleh Roskasmani dan Rozzita diberikan tentangan yang hebat oleh Nur Izni dan Sarimah daripada MSN. Pada permainan yang terakhir, Rozzita (DBKL) hanya mampu mendapat 135 jatuhan pin tetapi Roskasmani, yang juga telah memenangi Perseorangan Wanita semalam telah bermain dengan baik sekali untuk memastikan pingat emas milik DBKL. Nur Izni dan Sarimah terpaksalah berpuas hati dengan pingat perak.


DBKL - Pingat Emas Bergu Wanita


MSN - Pingat Perak Bergu Wanita BSN - Pingat Gangsa Bergu Wanita

Klik di sini untuk keputusan terperinci :-
Bergu Lelaki
Bergu Wanita

No comments:

Post a Comment