Sunday, August 05, 2007

Keputusan Pertandingan Bulanan Kelab Bowling UKM Julai/Ogos

Pertandingan kali ini merupakan pertandingan pertama semester ini dan telah diadakan di U-Bowl, Jusco Seremban 2, Seremban 2. Walaupun pengelola pertandingan ini telah mengalami beberapa masalah logistik seperti ketiadaan lorong dan ketiadaan pengangkutan untuk ke pusat bowling, sambutan bagi pertandingan kali ini telah menerima penyertaan yang agak memuaskan. Pertandingan ini telah bermula pada pukul 10.30 pagi dan telah berakhir pada pukul 2 petang dan telah menampakkan penyertaan dari pelajar-pelajar UKM, staf UKM, dan ahli keluarga mereka. Selepas bermain 5 game, keputusannya adalah seperti berikut:

Tempat Pertama -Hanzir Maarof
Tempat Kedua - Mohd. Hafiz
Tempat Ketiga - Muhd. Yazid
Tempat Keempat -Noor Aizat Hanzir
Tempat Kelima - Tay Li Neo
Tempat Keenam - Noor Zaman Hanzir
Tempat Ketujuh -Shahirwan


En. Hanzir Maarof menerima hadiah daripada Nornikman

Pemenang bagi tempat pertama, kedua, dan ketiga telah memenangi wang tunai sebanyak RM200, RM100, dan RM60 masing-masing dan pemenang bagi tempat keempat, kelima, keenam, dan ketujuh telah memenangi kupon free game sumbangan daripada pihak pengurusan U-Bowl.

Jawatankuasa Kelab Bowling UKM ingin berterima kasih kepada semua yang telah mengambil bahagian dalam pertandingan ini. Semoga berjumpa lagi di pertandingan akan datang. Pertandingan akan datang adalah pertandingan beregu sempena sambutan Hari Kemerdekaan Malaysia ke-50 dan akan diadakan pada 25hb Ogos 2007 di U-Bowl, Jusco Seremban 2, Seremban 2.

No comments:

Post a Comment